Outfit s bílou košilí, s.Oliver

Bílá košile je pilířem dámského šatníku. víte, jak a s čím ji nosit?

Pod tímhle nadčasovým kouskem oblečení nic neskryjete, takže musí dokonale padnout. Velikost, střih a dokonale padnoucí podprsenka jsou tak nezbytností.

Plnoštíhlé dámy si musí dát pozor na o, aby se jim mezi knoflíčky netvořily nevzhledné otevřené kapsy. Máte-li postavu krev a mlíko, bude vám slušet lehce projmutá košile zastrčená v pase, nebo nošená navrch v délce pod zadek. Pokud máte postavu typu jablko, tedy hubené nohy, ale trochu objemnější bříško, zvolte raději volný rovný střih, maximálně se zajímavým límečkem nebo třeba kapsou.  

Bílá má spoustu podtónů

Na bílé košili se hned pozná kvalita materiálu. A nejstrašněji působí košile, která je zapraná a k původní bílé barvě má opravdu daleko. Pak se s košilí musíte nekompromisně rozloučit, není horší pohled než na skomírající bílou. Pozor si dejte na výběr podprsenky, která musí skvěle sedět, nikde se nezařezávat, měla by být ideálně v tělové barvě. Bílá barva má totiž spoustu podtónů, a když ho náhodou netrefíte, můžete vytvořit opticky nehezký kontrast k pokožce. Proto je opravdu lepší sáhnout po nude podprsence, aby byl výsledný dojem dokonalý.  

Čtěte také

Smajlící doplňují konverzaci

Čtěte také

Uživatelé smajlíků mají častěji sex! Používáte ty správné? Pro sex mrkněte

Buďte soudná

Pošetilý nápad, že čím uplejší a menší bude košile, tím štíhlejší budete vypadat, vám může ve skutečnosti přivodit pěkný trapas. Převisy kůže nad a pod obvodem podprsenky budou pod bílou košilí viditelnější, než pod tmavým pružným topem. A břicho? To v bílé košili neschováte… Pokud si nejste jistá velikostí, sáhněte raději po té o číslo větší, a přes košili si přehoďte kardigan nebo dlouhou vestu.

Pod sako nebo svetřík do véčka ideální

Bílá košile je univerzál. Můžete v ní vyrazit do divadla, do práce, na důležitou obchodní schůzku, ale i na procházku. V létě vypadá skvěle rozepnutá jen tak přes tílko a džínové šortky, v zimě jí sluší svrchní vesty, kardigany a projmuté přízové svetry na knoflíky. Vyjímat se bude pod koženým křivákem nebo klasickou džískou, ať už nošená volně nebo přepásaná tenoučkým páskem pro zvýraznění siluety. Ale nosit ji můžete i přes tenký rolák, s ležérně vyhrnutými rukávy. Možností, jak si obléknout bílou košili, je nespočet.

Zdroj: www.vlasta.cz YouTube

Čtěte také

Jennifer Aniston

Čtěte také

Šatník Jennifer Aniston: Miluje mini, pouzdrové šaty a ulítává na kloboucích

Čtěte také

Tepláková souprava

Čtěte také

Z gauče rovnou do kanceláře. Mikinové šaty nebo tepláky do práce už není trapas

Čtěte také

Vrstvení

Čtěte také

Jak vrstvit oblečení: Základní kousky, co nevyjdou z módy, správně kombinujte

Cukr v malém množství není zlo

Cukr v malém množství není zlo! jedna lžička denně může pomoct seniorům

Cukr je špatný, říkali. Nejezte ho, říkali. Co kdybychom vám ale prozradili, že ho jíst můžete? Ovšem má to své ALE! Jak může konzumace cukru našemu zdraví prospět? A kterým mýtům a nepravdám o cukru je potřeba přestat věřit?

Na cukr se vždy pohlíželo jako na bílý jed. Ve světě zdraví a kondice by byl nejspíš to poslední, co by vám výživový poradce doporučil jíst. Ale opravdu je cukr tak špatný? Vážně nemá žádné výhody? Podle nového výzkumu má benefity, o kterých jsme do teď možná netušili.

Konzumace cukru totiž může být přínosná zejména pro starší lidi nad šedesát let, kterým může pomoci zlepšit paměť a tím je motivovat k aktivnějšímu plnění každodenních úkolů.

Čtěte také

Valentina Thielová se do diváckých zapsala jako profesorka Boženka z komedie Sněženky a machři

Čtěte také

Společná radost Somra a Thielové? Léto s kovbojem i sny mimo herectví

Jak na to vědci přišli?

Dvě skupiny účastníků, mladá (18-27 let) a stará (65-82 let), měly vypít nápoj s malým množstvím glukózy. Část zúčastněných ovšem měla pití oslazené umělým sladidlem, které působilo pouze jako placebo. Výsledky ukázaly, že starší dospělí, kteří pozřeli glukózu, vykazovali následně pozitivnější přístup a lepší paměť ve srovnání se skupinou, které bylo podáno umělé sladidlo. U mladých tento jev ale neplatil.

Čtěte také

Syndrom vyhoření

Čtěte také

Syndrom vyhoření. Přichází plíživě a nenápadně. Jak poznat varovné signály?

Úplně vynechat cukr? Takřka nemožné

Častokrát ze všech stran slyšíme, že pokud chceme žít zdravě, musíme ze svého jídelníčku cukr vynechat. To ale tak úplně není možné, protože pokud jíme ovoce, spolu s ním konzumujeme i cukr ve formě sacharózy a fruktózy. Podle výživové poradkyně Poojy Malhotry není cukr sám o sobě zlem, pokud je konzumován v rozumném množství. "Dvě až tři lžičky cukru za den je v pořádku. Nic se nestane ani v případě, pokud trochu cukru přidáme do domácího pokrmu. Pozor bychom si však měli dát na skryté cukry, nad kterými nemáme při konzumaci kontrolu. Ve velkém množství je obsahuje většina průmyslově zpracovaných potravin," upozorňuje.

Pojďme si nyní představit 4 největší mýty o cukru, kterým musíme přestat věřit:

1. Cukr je zdraví škodlivý

Ano, může zvýšit riziko obezity, cukrovky a mnoha dalších vážných onemocnění. I proto je velmi snadné ho démonizovat. Ale! Pokud se cukr konzumuje v omezeném množství a samozřejmě v nerafinované formě, nemusí vašemu zdraví nijak ublížit. Přidat trochu cukru do oblíbeného domácího moučníku je normální a s vaším zdravím to nijak nezamává. Podle odbornice na výživu Poojy Malhotry může člověk zcela běžně fungovat se dvěma lžičkami cukru za den.

2. Všechno, co je sugar-free, je lepší

Přemíra cukru není dobrá, to už víme. A tak v domnění, že děláme správně, saháme po potravinách s lákavým nápisem "sugar-free". Jenže ani ty nejsou o moc lepší. Potraviny bez cukru jsou totiž často slazeny umělými sladidly, které lidskému zdraví škodí ještě víc. Mnohem bezpečnější jsou přírodní a nerafinované cukry, jako například kokosový či hnědý cukr.

Čtěte také

Výbuch sopky

Čtěte také

Znáte nejaktivnější sopky světa? Na svědomí mají tisíce obětí i zaniklá města

3. Cukr může za to, že jsme tlustí a nemocní

Obviňovat cukr z obezity a celé řady nemocí není správné. Pokud se jí v malém množství a v nerafinované formě, uškodit nemůže. Mnoho lidí to však s konzumací sladkých potravin s vysokým obsahem kalorií a dalších přídavných složek přehání, a to je to, co může za nadváhu a zdravotní problémy. Neznalost míry je viník, na kterého bychom si měli ukázat.

4. Cukr nemá žádnou nutriční hodnotu

Cukr je často prezentován jako prázdná kalorie s nulovou nutriční hodnotou. To ale není pravda. Je cenným zdrojem sacharidů, z nichž lidské tělo čerpá tolik potřebnou energii. Některé přírodní a nerafinované druhy cukru, jako je například třtinový demerara a hnědý cukr, navíc obsahují i minerály.

Zdroj: vlasta.cz vimcojim.cz ndtv.com

Čtěte také

Samosběr jablek

Čtěte také

Sbírejte jablka za hubičku! Jaké jsou výhody samosběru? A kam na něj vyrazit?

Čtěte také

Peter Falk jako poručík Columbo

Čtěte také

To je vražda, napsala, Vražedné pobřeží, Columbo: Tak šel čas s hlavními hrdiny

Čtěte také

Hrad Karlštejn

Čtěte také

TEST: Jak dobře znáte české hrady a zámky, kde se natáčely pohádky?