Úspěch spočívá ve správném stravování, znalosti porcí (ze začátku vážení), správné skladbě, zdravém rozumu a dostatku pohybu. Není to vůbec těžké, když člověk pochopí, jak správný jídelníček skládat, jak nevynechávat žádnou živinu, že je potřeba jíst pravidelně, a hlavně dbát na dostatečný pitný režim. Ano, zní to jako fráze, ale až tak jednoduché to je. Musíme se také vyvarovat chyb, třeba že chceme výsledky hned, že to bude bezbolestné, že hledáme zkratky, že máme spousty výmluv, co nám chutná a co ne, že pracujeme s předsudky a předem odsuzujeme některé potraviny, že si málo jídlo chystáme sami, že vynecháváme svačiny, sacharidy, ovoce a myslíme si, že cestou ke štíhlosti je jíst málo.

Jídelníček pro ženy v kanceláři 

Denní jídelníček: 6000 kJ

Snídaně: Jáhlová kaše (jáhly 35 g, polotučný tvaroh 125 g, lžička medu, 80 g malin)

Svačina: Jablko (200 g) se sýrem Eidam (80 g)

Oběd: Těstovinový salát s tuňákem a vejcem (těstoviny 50 g, rajčata 100 g, zelené fazolky 70 g, tuňák ve vlastní šťávě 120 g, 1 vejce natvrdo, lžička oleje, citron, bylinky)

Svačina: Milko svačinka tvarohová (130 g) a Delta chléb celozrnný žitný (50 g), kedlubna (200 g)

Večeře: Dýňová polévka se sýrem (dýně 250 g, mrkev 60 g, vývar 100 ml, plnotučné mléko 50 ml). Sýr gran Moravia 30 g, 1 knäckebrot

ZDROJ: časopis Vlasta, www.ladanoskova.cz

Čtěte také

Na prsou se hubne jako první

Čtěte také

Jak hubnutí ovlivní vaše prsa a umíte si spočítat spalovací tepovou frekvenci?

Čtěte také

V létě se dá dělat spousta aktivit

Čtěte také

Vypoťte kalorie z grilovaček a drinků. 5 letních aktivit, díky kterým zhubnete

Čtěte také

Bílkoviny k hubnutí potřebujete, stačit ale nebudou

Čtěte také

Takhle moc si zpomalíte metabolismus, když pořád hubnete. Jak z toho ven?