Chcete na úvod jednu dobrou zprávu? Břicho lze částečně zkrotit i tím, že se budete snažit zmírnit jeho nafouknutí, které zase tak moc nesouvisí s kily navíc. A když nebudete mít pořád pocit, že jste nadmutí a že vypadáte jako v pátém měsíci, dost možná stoupne i vaše motivace na břichu trochu zapracovat.

1. Pijte mátový čaj

Pokud vám chutná, dejte si šálek teplého mátového čaje dvacet minut po každém velkém jídle. Výzkumy opakovaně ukázaly, že máta uklidňuje žaludek a zlepšuje tok žluči, díky čemuž dokáže vaše tělo lépe trávit tuky. V konečném důsledku to pomáhá jídlu rychleji procházet žaludkem, urychluje to trávení a zabraňuje nadýmání, máta také může zmírnit chuť na sladké. Mátu do těla můžete dostat také v podobě doplňků. Více ZDE.

Čtěte také

Hubnutí po čtyřicítce? Hlavně nerezignovat

Čtěte také

Jak na hubnutí po čtyřicítce? Existují triky, díky kterým zhubnou i velké holky

2. Choďte, běhejte, cvičte

Samozřejmě s ohledem na vaši kondicí a zdravotní stav. Pokud jste například nikdy neběhali, začněte s chůzí, také jóga se hodí pro každého. Pohyb nejenže pomáhá spalovat tuky a zlepšovat zdraví srdce, ale zároveň podporuje správné držení těla, díky kterému může vaše břicho rovněž vypadat plošší. 

3. Omezte sociální sítě!

Můžete mít pocit, že to moc nesouvisí, ale když si přiznáte, kolik času trávíte u počítače, tabletu či mobilu, případně u televize, nejspíše si budete muset přiznat, že část byste ho mohli věnovat něčemu jinému. „Klienti, kteří začali takto ušetřený čas investovat do sebe – nemuselo nutně jít o cvičení, ale třeba také o vaření zdravějších jídel nebo prostě jen o odpočinek a kvalitní spánek –, měli po několika měsících plošší břicho,“ citoval web Prevention.com fitness trenéra Marcella Pedaliniho.

Čtěte také

Únava? Nevyspání? Jeden z důvodů, proč máte chuť na sladké

Čtěte také

Stres: Většině lidí brání v tom, aby zhubnuli. Může za to hormon kortizol

4. Myslete na komplexní pohyb

Chcete-li skutečně změnit svou postavu k lepšímu, musíte zapojit opravdu všechny svaly – není k tomu přitom nutné cvičit hodiny a hodiny denně. Potřebujete pár cviků, při kterých pracuje více svalových skupin najednou, a přitom jsou dobré i na spalování kalorií. Na internetu hledejte „cviky na posílení celého těla“ nebo „komplexní cviky na posílení celého těla“. 

5. Vyhněte se zpracovaným potravinám

Tohle se dřív moc neřešilo, ale poslední roky na to upozorňují snad všichni odborníci na výživu – omezte spotřebu průmyslově zpracovaných potravin na minimum. Tato jídla sice splňují normy, ale nové výzkumy ukazují, že v nich obsažené konzervanty a hlavně množství soli zřejmě mimo jiné zvyšují ukládání tuků a zároveň způsobují, že člověk cítí hlad. Nová studie renomované americké nemocnice Cedars Sinai zjistila, že několik běžně používaných chemických látek v potravinách narušuje tvorbu látek, které pomáhají komunikaci mezi střevem a mozkem, což tlumí naše přirozené signály sytosti. Více ZDE.


Zdroj:

https://www.prevention.com/weight-loss/a20485028/fitness-pro-tips-for-a-flat-belly-after-40/

Čtěte také

Co si dát v restauraci k obědu?

Čtěte také

Jíte v restauraci? Co si klidně dát a co raději nikdy? Smažené je tabu!