Tričko s nápisem o svém nositeli mnohé napoví. Tedy pokud to má člověk v hlavě srovnané a nenakupuje v pouťovém stánku nebo třeba v tržnici, protože jak je dobře známo, fejkové výrobky sází na vynechávání písmenek v názvech značek a o správnosti výkřiků na tričku z hlediska jazyka se dá také pochybovat.
Noste ho, jak uznáte za vhodné
Je fajn, že si triko s nápisem můžete obléknout takřka ke všemu. Perfektně vypadá pod džínovou bundou nebo křivákem, sluší mu ale i sako, plisovaná sukně a lodičky. Podle toho, jak velký a výrazný je nápis, a hlavně podle toho, co hlásá, můžete přemýšlet o tom, zda nechcete vtipným způsobem shodit třeba příliš elegantní styl nebo dodat trochu vtipu jinak nudnějšímu modelu.
Oblíbená kapela
Snad nejoblíbenějším nápisem na tričku je název (a často i fotka) oblíbené kapely, zpěváka, pro mladší ročníky i influencera. Nebo motorkářského gangu. Ty z vás, které jezdí na motosrazy, mají ve výběru už léta jasno, to samé platí pro rockové fanynky. Málokterá vyráží na koncert bez trika své oblíbené kapely.
Číslo dresu, historická událost nebo mystika?
Historicky nechvalně proslulé 68 vtiskl jiný rozměr hokejista Jarda Jágr, i když právě on se nechával slyšet, že tak vzdává hold Pražskému jaru. Číslo 68 tudíž můžete vídat jako potisk na tričku často a souvislosti ať si každý doplní podle svého. Dalším oblíbeným číslem je pověrami opředená 13, všeříkající 1 nebo démonizované ďáblovo číslo 666.
Sportovní klub
Muži to mají krapet jednodušší, fotbalová příslušnost mezi Čechy vede. Ale ač to na první dobrou není až tolik patrné, i ženy fandí oblíbené kopané! Sparťanku, slávistku nebo fanynku Bohemky poznáte na první dobrou, ale jsou i jiné slavné kluby, mezinárodní, které dominují potiskům. A rozhodně nemusí jít jen o fotbal!
Značka
Specifickou kategorií jsou potisky značek, třeba Nike se proslavil právě díky tomu, že jeho logo je na výrobcích nepřehlédnutelné. Pamětníci rozeznají originál od fejku i u značek jako Adidas, Puma nebo Reebok. S nástupem nových technologií v odívání a množství značek, které vyrábí funkční oblečení a speciální obuv, se samozřejmě rozrostl i trh firem, které zákazníci na první dobrou identifikují právě podle loga. A i když o fejk nejde, chcete být chodící reklamou?
Na tričku můžete nosit i oblíbený slogan, hlášku z filmu, citát nebo emotikon, kterým vyjádříte vše. Někdo si nechá vytisknout na triko třeba fotku vnoučat. Možností, co a jak dát na odiv, je nespočet. Důležité je samozřejmě vědět, co třeba znamená nápis v překladu, aby nedocházelo ke zbytečným trapasům. O tom jsme ale psali nedávno, tak vás pro tentokrát ušetříme.